ååååh

Vad jobbigt, försökt lägga in en massa bilder i flera dagar nu, men det funkar inte, blir så suuur!

Vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara slänga datorn i väggen och hoppa ut genom fönstret, haha. Ne så arg är jag (ännu) inte. ;)..

Allt flyter på bra, igår var jag och Kat på tivolit dem satt upp 3 minuters gångväg från mig, hur gött är inte det då? :P, så vi gick och strosade lite där igårkväll, nu ska jag möta upp henne om 30 min för att köpa pizza och kanske lite alkohol, vi funderar på att dra ut ikväll, ( va ju fkt hemma förra helgen) ;). Men vi får se, ska ju på det där jäkla apple-picking imorgon klockan 11, så man vill ju inte plocka äpplen och pumpor bakis ;). Men men, måste försöka fixa så att bildrna kan komma in!!!

Ha det bra och ta hand om er. <3 pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback