Torsdag

hej

Idag är det en slappardag, börjar jobba klockan 15.30 eller 3.30 pm som vi säger här ;). Jag har försökt lägga upp bilder men min data krånglar. Palla en blogg utan bilder?! NEJ. Måste se till att fixa detta snarast.

Annars händer inte mycket här. Igår var jag och Katharina och solade solarium, sköööönt! Ska försöka få en liten fejkbränna ialf. Just nu sitter jag och sminkar mig lite. Känner mig alltid så trött och sliten när jag tar hand om Kenzie, så tänkte att om jag sminkar mig lite så kommer jag känna mig fräschare och förhoppningsvis piggare ;) hehe..

Vet inte vad som händer i helgen. Vet inte om jag vill partaja, eller jo det vill jag ;). Det är ju ett perfekt sätt att träffa massa nya människor. Det enda jag hatar är att man måste vara 21 här. jag är lixom 19 år och yngst i varenda bar/nattklubb, det goa är att Katharina är 22 och hon måste visa leg jämt och jag behöver aldrig visa mitt ;) hahaha.. Hon är sur som tusan över det. (Har ni märkt att jag inte längre kan svära?) . Det är skumt att jag inte längre kan svära, svär på engelska en del dock ;), men jag kan inte svära när jag pratar svenska längre, det låter så otroligt fult! Så en positiv grej är det ju ialf.!..

aja, nog om att jag inte svär längre.. jag hoppas ni alla mår bra därhemma. saknar er! <3
Pusss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback