Tisdag

Förlåt för dålig uppdatering igen, känns dock som om jag börjar alla mina inlägg så ? ;) haha..

Nå vad har nu hänt sedan lördags, jo i lördags hade vi en sjukt kul kväll på en nattklubb i whiteplains, thirsty turtle tror jag namnet var ?, Underbart kul och go musik, sedan sov vi ett par timmar och vid 10 åkte vi för att åka skridskor som också var kul :), älskar det och träfffade också en massa svenskar, tycker dock det är pinsamt att prata svenska just nu, det låter så himla lamt? haha.. Men men, efter det käkade vi pizza och kollade film.

Igår var jag i Manhattan hela dagen (varje måndag!), efter jag slutade jobba kom Katharina över och vi skulle boka resa , men fan va svårt det är att veta vart man vill åka, vi tittade ialf på miami, bahamas, hawaii och puerto rico, det lutar dock mest åt miami eftersom det är enklast att ta sig dit och nattlivet verkar ju grymt i Miami..

Så idag jobbar jag lång dag och ímorgon sen bär det av till Virginia ;). haha..

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback