Storstädning

Gud vad jag hatar att städa! Det värsta som finns i hela världen, nåja, nu är det gjort och förhoppningsvis ser mitt rum okej ut i en vecka eller två :P, haha..

Kom hem för en stund sedan från Katharina, vi var först och solade solarium och sedan åkte vi hem till henne, kollade på film och åt knäckebröd och cream cheese :), MUMS, tänk vad ett knäckebröd kan göra, blev så glad och hade helt glömt bort hur gott det är! :) hehe

Nog om knackebroth som Katharina säger, imorgon jobbar jag mellan 10.30-1 , :) sjuukt go dag, ska se om jag kanske kan slå en pling till mami och papi och sedan ta mig i kragen och gå en promenix, väldigt vackert väder, börjar bli lite kyligare men fortfarande soligt och varmt i solen :)..
Ser fram emot söndag, då ska vi åka SKRIDSKOR, har längtat så himla mycket efter det också!, Vanligtvis vid denna tiden på året har jag redan hunnit åka ett antal timmar på isen, så på söndag är det dags igen! :) Weeeei..
Minns för ett årsedan, då åkte jag och Louise skridskor i Huskvarna och sedan fikade vi hos hennes mormor eller farmor . Men mina skridskor pajade ju såklart innan vi hann ut på isen, haha.. Men vi åkte ett par veckor senare igen, jag tror ialf att mina skridskor pajade? nu blev jag osäker, aja, något hände ialf, haha.. Tänker tillbaka, då hade jag inte ens en tanke på Usa eller vad som skulle hända efter gymnasiet och boom nu är jag här.. Kanske var det två årsedan ? ( börjar tvivla på mitt minne ?) haha.. Vet inte riktigt vad jag ville säga med denna historien, har glömt bort poängen ? hahahaha.. Tror jag måste besöka doktorn , ne men jag längtar till söndag ialf :), och efter alla mina vänner som är så OTROLIGT långt bort, SAKNAR ER<3

Dags att sova
Pusss


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag minns! Det var tider det! :D Har också för mig att dina skridskor pajade, så du är nog inte knäpp :P

Saknar dig!!

Puss!

2009-11-19 @ 14:56:59
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback