onsdag

Hej :)

Ska försöka att uppdatera varje dg och förhoppningsvis fungerar mitt internet i Virginia. Imorgon åker vi, ikväll ska jag sola solarium, packa och sedan sova tidigt för klockan 4 inatt måste jag gå upp.. :S Galet, kan inte ens minnas när jag gick upp innan 7 längre, haha..

Nu har jag snart varit här 5 månader? KAN NI FATTA, 5 MÅNADER!? Snart gjort halva tiden här, men vart tog tiden vägen? Jag trivs så himla bra här borta, önskar dock att sverige kunde ligga lite närmare så man kunde åka hem en vecka eller två, men det känns inte ens värt att åka hem en vecka, eftersom det tar lång tid att flyga och sedan tidsomställningen. men man önskar ;)..

Hehe, har ni sett vem som vann topmodel förresten ? Det står mellan två korta modeller i finalen, kanske visas det nästa år i Sverige, men jag vet ialf vem som vann ;) haha..
bra att allt är lite före här, det enda som suger är att jag inte vet vad jag sett i gossip girl att jag inte kan följa det längre, tror dem är mycket längre fram en var vi är i Sverige.

Saknar er alla och snart får det väl bli dags för lite bilder, dålig update på bilder.

Kanske skriver mer ikväll :)
Pussss


Kommentarer
Postat av: martina

FICK MITT KÖRKORT IDAG :D <33

2009-11-26 @ 22:15:50
URL: http://www,martinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback