Måndag

Hej

Idag började jag jobba klockan 9.30 och jobbade till klockan 17. Vi var på Manhattan hela dagen så nu sitter jag här och väntar på mat! ;) Vet inte vad jag ska skriva, mitt liv ä rätt tråkigt just nu, jag jobbar, jobbar jobbar och går ut ;) haha.. Jag äter på lite restauranger och träffar människor. Tyvärr fungerar det fortfarande inte att ladda in bilder. Så ni får försöka stå ut med att min blogg är sjukt tråkig! Ska se om jag kan fixa det efter detta inlägget :)

Jag saknar er alla något enoooormt, speciellt idag eftersom jag träffade en svensk/amerikansk familj i parken, att prata svenska igen in real life är något mycket speciellt just nu, även om jag känner mig väldigt dum när jag pratar, känner mig väldigt seg och långsam, haha :P

Nehepp, dags för middag och fixa datan. Take care!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har tänkt att åka som au pair inom några månader, tänkte bara kolla om du hade med dig egen dator, elller om du får låna en av familjens? Hur funkar det hos andra au pairer? :)

2009-11-10 @ 11:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback