Lördag

Hej :), hoppas ni mår bra allihopa..

Jag sitter och kollar på lite tv, jobbar ett par timmar just nu, men Kenzie ligger och sover. Klockan är snart halv 10 här och jag funderar på att ta kenzie till parken när hon vaknar, dock är det lite kyligare ute idag men skulle vara skönt med lite luft,
Har jag sagt att jag åker till Virginia nästa vecka? Japps, jag åker på onsdag kväll eller torsdag morgon för att fira thanksgiving, ska bli superduper skoj :), få se lite annat än storstad :).. Har också börjat köpa lite julklappar men fasiken vad svårt det är! Försöker också köpa något till Sandras bebis som ska komma snart, det ända svåra är ju att jag inte vet om det är en tjej eller kille, nästan alla söta saker är antingen blåa eller rosa, haha.. Men förhoppningsvis får hon bebisen innnan den 17 december då mamma, Johanna och william åker hem så jag kan skicka med dem presenten..

vad annars är nytt? Vi var ju inte ute förra helgen, hade en lugn slappar helg, så vi funderar på nattklubb i whiteplains, får se vad som händer, hoppas hoppas hopppas dock ;) hehe..

Ta hand om er<3
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback