Lördag

Hej!

Passar på att skriva medan Mackenzie sover. Idag jobbar jag mellan 9.30-2, så en okej lördag blire nog. Igår tog jag det bara lugnt, käkade lite godis och kollade på film. Idag vet jag inte vad som händer, jag är så OTROLIGT shoppingsugen, haha.. vet inte vad som flugit i mig men jag kunde inte somna igårkväll utan låg och tänkte på vad jag behöver och vad som skulle vara snyggt till vintern - Stickade koftor!, behöver fler sådana, men samtidigt måste jag spara mina pengar som jag jobbar ihop. Att få 1500:- i veckan är rätt bra, ändå får man kämpa för att spara en slant ? :P, wierd..

Jaja, idag vet jag inte vad som händer, Katharina kommer över senare, hon vill gå ut, jag vill ta en tripp till Victoria´s secret och H&M :P, men men, vi får se vad lördagen har att erbjuda.

Vi har förresten besök av en av min värdpappas systrar (14 systar och bröder har han) GALET, haha.. Dem är från soliga carlifornien!, när dem kom hit hade dem mössa, vantar och jackor på dig? haha, nu börjar det dock bli kallare, idag ska det bara bli drygt 12 grader, imorgon blir det 15-16 grader. Om jag jämför med Sverige så är det ju sommar fortfarande ;) haha, ialf nästan..


Nehepp, dags att plocka iordning innan bebben vaknar.
Ta hand om er!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback