hellu

min update blir bara sämre och sämre, sorry for that! allt går som på räls, fick precis veta att en tjej ska komma hit till yonkers, från sverige :P, Det är typ 10 min bilfärd, okej med andra ord :) fasiken vad kul. Halloween var hur jävla kul som helst.! Kommer visa bilder, dock inte nu, för jag börjar jobba imorgon 8.30 och behöver min sömn vid 10 ;) alltså om 10 min. Men jag ville bara meddela att jag lever och har det jättebra. Har jag sagt att jag och min värdfamilj ska till disney world btw? I florida i februari tror jag det var! Hur kul kommer inte de bli då? :D haha

Mer updatering imorgon förhoppningsvis. Godnatt, saknar er! <3
pusss

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, jag har alltid velat åka till disneyworld! :)

2009-11-04 @ 14:23:41
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Syster

Syster jag saknar dig enormt och vill att du kommer hem !! Älskar dig <3

2009-11-04 @ 14:28:23
Postat av: Anonym

du vet jag saknar dig :(

2009-11-04 @ 16:55:19
URL: http://martinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback