Hej

förlåt för ännu en väldigt dålig update, vad har hänt?

Jo, vi hade en lugn helg med pizza och film, sedan drog vi till central park in the city, helt grymt, skridskobana med höghus runt omkring, häst&vagn åkning och klippor där vi satt och njöt av parken, den är enorm, vi gick i ca 1 timme innan vi satte oss ner och vi såg kanske en tredjedel, kanske halva. Helt grym, vi åt också på en spansk restaurang i east village. Det var min helg det!

Idag har jag jobbat och sedan träffade jag Kat, vi drog och handlade lite, typ shampoo och sånt. Inget intressant, hehe..
Har jag berättat att min mamma, syster och bror kommer och hälsar på mig den 7 december till den 17, ska bli så kul! Har ju massa att visa dem :), ska göra en lista på allt som måste ses i New york :)..

Nu ska jag titta på grey´s anatomy, ha de goast och sorry again för dålig update

Take care <3
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback