hej!

Ville bara saga hej och att jag hade en helt fantastiskt thanksgiving i Virginia, vi bodde hos min vardmammas bror, han bodde i varsta lyxhuset! Helt galet. Det var ett sant omrade som man ser i amerikanska filmer med hus stora som mansions. GALET. hahaha

Vi akte ocksa till Washington DC innan vi akte hem, det ar en valdigt fin stad, jag forstar att det ar USA:s huvudstad, den paminner valdigt mycket om stockholm och ar helt olik New york! Haha, men det var ialf valdigt kul att besoka Virginia och DC, Nu borjar jag se framemot att min familj kommer nasta mandag och efter det ar det miami som galler och efter det ar det dags for disney world, Japp, mitt liv leker just nu! :)


Sjalvklart har jag och Kat aven varit ute i helgen , hehe.. Men nu ska vi in till New york for att shoppa lite och ata pa restaurang. Ta hand om er!

Puassss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback