Bilder :)

 jag och Katharina, det funkar att ladda upp bilder nu :) WEEEEEI

 Måste bara lägga upp denna bilden. Jag och Katharina tänkte att vi skulle testa en ny bar innan vi gick och dansade, vi kom till "The heritage" (en bar som jag aldrig går till igen!) Där hade dem ialf olika tävlingar, den första var att 5 killar skulle springa nakna genom baren, den andra var att dem ställde ner ölglasen på golvet gjorde armhävningar och stoppade ni vet vad i glasen, den som snabbast gjorde 10 armhävningar med saken i glaset och sedan drack upp det vann, vet inte vad dem vann för jag och Katharina blev så sjukt äcklade att vi drog, hahahah ;) Galeeet.

halloween, Kat som en ängel och en taxichaufför på gatan ;)

 Jag och Batmans kompis Robin , ser ni förresten mitt röda hår? det tog mig 6 tvättar att få bort all färgspray , hahah

 Jag och taxichaffisen

 Superheroes! ;)

haha, ja vi såg verkligen alla slags utstyrslar, det var prostituerade, män som kvinnor, kvinnor som män, änglar, djävular, hjältar, mördare, pyjamasfolk, soptunnor, cigaretter, dykare, poliser, teletubbies, prinsessor, älvor, grodor, en sko, Ja alla möjliga utklädnader haha..

Den roligaste jag såg var dock en tjej som var utklädd till en BADKAR, hahaha, hon hade en rosa helkroppsdräkt så det såg ut som hon var naken och sedan hade hon gjorde ett badkar som hon hade vid midjan och som hon var tvungen att hålla i hela tiden, rätt stort var det också, sedan hade hon fyllt hela karet med bommul så det såg ut som skum och hade 2 ankor där i , hahahahahah jag dog av garv!

Ja Halloween var coolt, det fanns verkligen allt, önskar att jag mindes mer av allt. För alla var verkligen utklädda, ialf 90-95 % av människorna jag såg..Önskar vi vore roligare i Sverige! ;)

Ta hand om er.! <3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback