USA

Jag valde bort familjen i Virginia, ju mer jag tänkte på det, ju mer kände jag att jag inte var 100 % säker på att jag skulle trivas och att leva upp till deras krav kändes omöjligt. Jag tänker såklart positivt och väntar på att nästa familj ska höra av sig. Det känns faktiskt väldigt kul att lära känna nya männsikor, även om man bara pratar i telefon så är det en häftig känsla! jag hoppas verkligen nästa familj är rätt!

Idag har jag degat, resan till turkiet betalades idag, den 27/5 drar jag & Paulina till Alanya, Turkiet i en vecka :). På fredag är även min födelsedag och jag taggar redan. :)


Gaaaaaaah Usch, jag kan verkligen inte vänta på nästa familj, jag kollar mitt konto varannan sekund & jag som är så nyfiken håller på att tuppa av. Under den tiden som jag  har skrivit detta inlägg tror jag att jag har kollat 4 gånger. Haha.. :P.

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback