Torsdag

Hej allihopa

Nu ska jag strax iväg och jobba, ska bara kleta på lite mascara och sen drar jag, vet inte riktigt när jag slutar, vet bara att jag är sjukt seg & trött. Vet också att jag har sjukt mycket plugg till måndag., Efter måndag så är allt ÖVER! Tror inte att jag fattar än . Men det ska bli så underbart att bara kunna njuta av den sista tiden i skolan tillsammans med sina vänner! :)

Igår var jag och tittade på Sandas bal, sjuuukt fin :), synd att jag inte kan se våran bal, =/. Men jag tror lätt våran klass kommer vara snyggast & äga alla ;). Hahaha


Nehepp, nu väntar jobb, jobb, jobb fram till söndag!

pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, vi kommer lätt vara snyggast :D :D

2009-05-23 @ 23:52:56
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback