Söndag

Till att börja med vill jag säga grattis till Norge, efter en ren utklassning i eurovision song contest finalen!
          Stackars Malena, hon var såååå mycket bättre än t.ex. bosnien / Herzegovina och Lettland!

Helgen har varit bra, i fredags var vi på vätterstranden och grillade, sedan åkte vi till centrum och dansade sönder !, I går var jag hemma, jag hade kalas för min släkt och vi tittade på eurovison tillsammans med grillning och alkohol, sjukt mysig och otippad kväll. Jag fick också reda på en jätterolig sak, som jag antagligen kommer att återkomma till :D, hoppas alla har haft en bra och rolig helg.


Nu är det bara 1,5 vecka kvar till turkiet , LYCKA!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback