Packning

Ja, nu är det snart dags :). Idag har jag vart och kollat på Bäckadals bal. Sjukt fin, det värsta var att det regnade,blåste,åskade och blixtrade. Vi stod där från 15.00 - 17.30. Jag har ingen känsel i mina fötter eller i mina händer. Men det var de värt för i den sista klassen var Lisa, Julia och Marielle. Dem var jättefina =).

Jag hade så gärna velat se klassen imorgon! =/, hoppas dem får tur med vädret. Läste på Aftonbladet att det ska bli stormvindar imorgon :O, hoppas verkligen inte det, jag kommer hålla tummarna för att solen skiner! :).



Nehepp, tillbaks till packningen, ha en trevlig tisdags kväll med Desperate ;)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad gullig du är som tyckte att det var värt det :D

Hur går det förresten med ditt au pairande?



Ha super kul i turkiet ^^,

2009-05-28 @ 19:10:51
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback