Onsdag

Jag har så sjukt dåligt samvete! Har inte ens börjat plugga på Naturkunskaps provet, boken ligger här precis jämte mig men jag känner inte mig motiverad för fem öre. Det är så frustrerande, jag vill ha bra betyg men det känns liksom inte värt det. Oavsett hur mycket jag pluggar idag och imorgon vet jag att det kommer massa prov & plugg nästa vecka. KAN INTE HELVETET TA SLUT SNART?

Stackars mig.....!

Nog om detta, allt är inte pest och pina, det är inte lång tid kvar till studenten & jag känner ändå att jag har tagit mig igenom det mesta! :), Jag är stolt över mig själv och det jag har lyckats med :), självklart kunde allt varit mycket bättre men jag känner själv att jag har en balans, jag pluggar samtidigt som jag träffar vänner och festar. Utan mina vänner & utan socialt umgänge så hade jag vart NOLL!


Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback