Helgen

I fredags satt jag, Paulina, Louise, Mickan, Linnea & Adam och förfestade hos mig innan vi drog till Centrum, en trevlig kväll med massa händelser.

Igår däremot blev allt så sjukt spontant, Jonna & jag fikade på Claras och typ kl 10 igår kväll kom vi på att vi ville ut, så vi drog hem till mig, började förfesta och drog till centrum. Det va riktigt nice och sjukt kul! Vi sov väl typ 3-4 timmar inatt och Jonna somnade mitt i en mening. Jag låg typ och väntade på att hon skulle forsätta, men de kom bara en snarkning. Hahaha :P, Underbar spontan kväll!


Just de, Jag har fått en FAMILJ i USA , dem har i alla fall skrivit till mig, dem bor i Virginia och har två små barn som är 4 och 1 år gamla. Jag ska fundera på saken för Virginia var inte just den stad jag tänkt mig. Förhoppningsvis ringer dem mig i veckan och då märker jag om dem känns rätt. Jag är i alla fall väldigt glad och det känns bra, tänk om Virginia blir mitt nya hem! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du och Jonna? Lite oväntat där måste jag säga, men det låter kul :D

Vad roligt med familjen! Det kommer säkert bli super! :)

2009-05-10 @ 17:26:08
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sophia

Nemen vad kul! :) Jag skulle också vilja åka till USA. Hoppas du får det bra där!

2009-05-11 @ 10:07:29
URL: http://sophiaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback