Hej

Idag har jag varit i skolan och efter skolan var jag och tittade på Louise när hon dansade, skiitbra va de! :P

Sedan har jag gjort läxor, är typ klar med allt i psykologin och snart religionen. Efter detta är jag helt klaaar med skolan! Lyckan är obeskrivlig och nu är det bara 2 dar kvar tills jag åker till turkiet :), det ända som känns tråkigt är att jag inte får se alla i klassen när dem ska gå balen, men förhoppningsvis löser jag det!
Annars får folket i klassen ta kort :)

Nehepp, nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag välja kläder till imorgon , hoppas alla har de bra & jag vet att folket i klassen är sjukt nervösa ;) Haha, det är fkt rätt kul att höra om alla problem som har . - jag vet inte hur jag ska ha håret? vad ska ni ha för sorts Bh? Har ni bestämt om skjutsen kommer utanför dörren eller vid hovrättstorget? Vågar jag verkligen gå i högklackat? Ska ni dansa i eran långklänning? haha, men jag är säker på att alla i klass SP3C komma äga sönder på balen :),

LYCKA TILL!

Just de, innan jag går vill jag visa er en jätte söt klänning och ett par snygga skor i en viss färg ;P, kan ni gissa? haha




 
Vackert! Tänk den rosa klänningen med ett par höga svarta klackar ? PORRIGT ;)


Puss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback