Familjen i Virginia

Hej!
 
Nu har jag pratat i ungefär en timme med en familj i Virginia. Jag har svårt att bestämma mig. Hon sa att det de bodde ca 45 min från Washington D.C. Men jag vet inte riktigt om det är vad jag söker, familjen verkar hur underbar, jordnära och go på alla sätt, men frågan är om vi är samma typ av människor. Jag tycker det är väldigt svårt att avgöra om dem är rätt och att  tveka känns inte bra, Vi snackar ändå ett helt år nu med samma typ av människor i ett främmande land.ta

Gaaaaah, blir galen på detta, tänk om det är den rätta familjen? tänk om jag hittar kärleken för livet där? Nya vänner ? usch, ne nu blir det att träffa en vän för att diskutera saken närmare!

ha de bra allihop.!
Pusssss


Ta bussen in till Vita huset kanske? :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

shit vad spännande! hoppas du kan bestämma dig :D

2009-05-11 @ 10:54:27
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback