Student

Studenten var grym! Jag hade inte en tråkig sekund på hela dagen, det var världens roligaste daaag! Det enda man kan klaga på var att det va så sjukt mycket folk på Sliver, självklart är det kul med mycket folk, men detta var FÖR mycket. Det var så mycket folk att man inte ens kunde vända på sig typ!

Annars hade jag en sån underbar dag med min älskade klass (ex.klass) ? Det var verkligen en oförglömlig student som jag kommer att minnas forever and ever! <3

Fattar inte att jag ska åka iväg om typ 16 dagar. Kommer sakna ihjäl mig efter alla! Och tänk att aldrig mer få se klassen samlad igen? I höst är vi alla på skilda håll :(. Usch, får inte tänka så, då deppar man ju ihop...



Men jag ska försöka ladda upp bilder och sådant på bloggen senare, för jag är trött och sliten. Hehe.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket! :D Jaha okej.. Kunde inte bestämma mig om jag skulle ta Gbg eller Köpenhamn men fick bli köpenhamn till sist i alla fall.. Det är helt sjuk, men jag ska åka om 8 dagar och är inte ens nervös ännu! Men har nog inte haft tid och känna efter ännu bara ;) Var i USA ska du bo??

2009-06-13 @ 18:22:42
URL: http://svenskaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback