Solbränd?!

Gaaah, har så sjukt ont i ansiktet, är helt knallröd. Jag var så himla kaxig när jag låg och solade och sa till pappa
- Fan va solen tar dåligt i Sverige, man pallar ju knappt sola, kommer inte synas ändå.
- Men Rebecka, du börjar bli ganska röd i ansiktet
- Ne, men det är nog bara i solen
- Aja, men klaga inte sen om du får ont
- Haha, nejdå, ingen risk

? Haha, fan nu har jag så himla ont, borde lyssnat, borde lyssnat! Men man kan ialf inte klaga på sommarvädret, helt sjukt underbart! :)

Just det , nu är det bara 5 dagar kvar , på måndag drar jag och idag har jag faktiskt börjat packa lite, ett par klädesplagg ialf, men det är svårt att packa för ett helt år?!




Love ♥ / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback