Resfeber!

Nu kommer den, refebern .! Jag börjar fatta att det faktiskt är jag som ska åka iväg, åka till ett ställe på andra sidan jorden som kallas New york!. Jag är rädd....

Igår var min sista kväll på Centrum på ett helt år. Jag hade verkligen så fruktansvärt grymt kul, jag dansade, dansade och dansade, sedan sa jag också hej då till Jonna ( denna människan alltså ;) ) haha, men det var så sorgligt, jag vet inte om jag kommer palla att säga adjö till alla men idag ska jag ialf säga hej då till mina partysessor, Paulina, Mickan, Linnea och lisa, imorgon till pappa & Eva. Jag tycker bara att det blir jobbigare och jobbigare, jag har sagt hej då till folk sedan i onsdags och det känns så hemskt varje gång! Jag har också sagt hej då till min syster eftersom hon åkte till Spanien imorse, på måndag måste jag säga hej då till min mamma, låtsaspappa och William, Jag kommer vara ledsen som bara den!

Aja, samtidigt måste jag ju se den ljusa sidan :), jag ska till en av världens häftigaste städer!


Ha de nu bra babes, så hörs vi imorgon då min resfeber lär vara enorm!


Love ♥ / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback