Panik

Just nu börjar jag få panik, jag måste egentligen börja packa, men jag har inte ens fixat en resväska =O. Och jag kommer inte kunna köpa en resväska förrän fredag eller lördag + att jag ska ut både fredag och lördag, när ska jag hinna packa lixom? :P känner att allt inte är jätteplanerat, men jag orkar faktiskt inte bry mig eller packa i denna värmen! Säger bara HALLELUJA till vädret idag, typ 23 grader och strålande sol, YEEAH!

Annars händer inte spec mycket i mitt liv, jag köpte en ny mobil igår, en as SNYGG & läcker :D.  jag kommer va den hippaste på New yorks gator ;), haha kanske inte. Jag har också börjat säga hej då till en del, trodde från början att det inte skulle bli jättesvårt, men det visade sig att dedt är grymt jobbigt :(.

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och kleta mascara, men ha de nice så hörs vi ;)

(btw, tänk vilken skillnad det kommer bli på min blogg, fram till nu har jag skrivit om vad jag gör i lilla Jönköping, tänk då New York, gaaaa, kommer bomba bloggen med bilder ;) )

Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh Bacon du åker snart. Lycka till :D

Det kommer nog gå skit bra så får vi höras när jag kommer fram så får vi ses :D

2009-06-25 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback