Packning

Den som har kommit på att man bara får ta med sig 2x23 kg för ett helt år måste vara helt knäpp! Jag har packat en väska med allt jag verkligen behöver såsom några par skor, några väskor, linsvätska och linser för ett år, handuk, kläder, shampoo, balsam, smink osv, typ jackor, asså, detta väger typ 42 kg!!!! sen har jag ännu mer att packa, detta är stört, jag måste verkligen packa igen och igen och igen.! Men men, nu ska vi fika här tillsammans med hela min släkt, detta kanske är mitt sista inlägg i Sverige, så ha det bra så hörs vi när jag är framme :)


Pussss

Kommentarer
Postat av: ellen

jag kom på att jag ju fortfarande har din svarta kuvertväska hemma hos mig! :O du var inte i skolan då jag hade med mig den.. inget att göra åt antar jag :P

hoppas du får det underbart i usa nu! helt sjukt att du ska dit så länge. kommer nog bli hur bra som helst :D

2009-06-29 @ 17:41:05
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: julia

Helt sjukt, trodde inte du skulle ¨åka redan!!! Hoppas du får det underbart och att du kommer att trivas! Glöm inte skriva här så vi vet att du lever och mår bra! <3

2009-06-29 @ 23:17:02
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback