New York

Idag har jag varit i stan hela dagen känns det som. Jag har shoppat en hel del bebis kläder till det lilla knytet i New York! Haha, kanske lite galet, men när jag gick där i affären och såg rosa klänningar med rosetter och body med nalle puh så smälte jag. Helt sjukt vilka fina kläder bebisar har! ;P

Jag kanske kan lägga ut bilder på det som jag har köpt, om jag orkar :).

Jag har väldigt bra kontakt med mn familj och det känns bra, jag har snart skickat alla papper, har bara mina avgångsbetyg och visum att fixa. Visumet fixar jag på tisdag i Stockholm. Känns bara s¨å konstigt att jag om en månad antagligen sitter och bloggar från New York! :)

Då måste jag verkligen bli bättre på att uppdatera. Det är kul att Julia kom så nära. Då känner man ju i alla fall någon på andra sidan jordklotet ;P.


Ha de nice.

pussss

Kommentarer
Postat av: Frida

Shit vad skoj! :D Bara några dagar efter mig ju! Var i NY ska du bo? :) Min familj består av 4 stycken, en mamma, pappa och en flicka på 7 år och en pojke på 5 :D Hur är din familj då? :)



2009-06-11 @ 09:05:36
URL: http://svenskaupair.blogg.se/
Postat av: johanna

var i new york ska du boo??? :)

2009-06-12 @ 04:20:16
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback