Midsommar

Nu drar jag iväg för att fira midsommar, jag kommer hem igen på söndag. Så glaad Midsommar allihop!

Just de, denna veckan har jag som sagt varit uppe i vår vackra huvudstad, Stockholm för att fixa mitt visum, allt gick bra och jag fick tillbaka allt på posten idag. Så nu är verkligen allt färdigt. Jag har lämnat in alla papper, prata med familjen relativt mycket och fått mitt visum. Nu är det bara 11 dar kvar! :) Gaaalet!

Nehepp, det fick bli ett snabbt inlägg, måste nog lägga mig och vila en stund, jag har feber och hosta, men som sagt, det är ju bara midsommar en gång om året och det vill man ju inte missa för något i världen ;P hahha.

Ha de göttans och ta´t lugnt med alkoholen ;)

Love / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback