Hej :)

Helgen har varit bra och trevlig, men grillning, alkohol och människor.

Jag börjar känná mig nervös för om en vecka och en dag åker jag som sagt till New york. Jag vet att jag tjatar och tjatar om det, men jag är så f*cking nervös! Denna veckan kommer jag att använda som en farväl vecka :P. jag kommer att träffa alla vänner och säga hej då, för ett helt år =(. Jag funderar också på att ha avskedsfest, men det orkar jag inte tänka på just nu ;P

Nu sitter jag och väntar på att Privileged ska börja på 5:an, sjukt bra, kl 19, glöm inte!! ;)


LOVE / R

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är sjukt att vi inte kommer ses på ett helt år! Men inget får förändras! Kommer sakna dig!

2009-06-21 @ 22:26:29
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback