HEJ SVERIGE!

Nu är jag äntligen hemma efter en hård dag med en massa timmar på flyget, jag åkte kl 07.00 hemifrån i morse och jag landade i New york ungefär halv 2 svensk tid, just nu är klockan bara 23.54 här, men svensk tid 06.00, så jag lär vara trött imorgon bitti, har vart uppe ett dygn just nu och usch när jag ska upp för att gå till lektion, det är så fruktansvärt varmt här också, klibbigt och ca 30 grader, fast bättre än regn ;).

När vi kom ner var alla jättetrötta och hungriga, då tog vår ledare fram chips, kakor, godis och feta pizzor där fettet bara droppade, uuuuh! Men men , jag ska försdöka ta så mycket kort som möjligt och lägga upp på facebook och bloggen. Det som också är gött att det finns trådlöst här, så kan gå in rätt ofta dessa dagar och uppdatera, FATTA ATT JAG ÄR I THE BIG APPLE, och måste bara säga att jag tror jag har sett flera tusen taxibilar bara på vägen från flygplatsen till skolan, så ingen överdrift i filmer där inte ;)

AH, en annan rolig sak var att alla killar som hjälpte oss med bagaget hade vita t-shirtar på sig där det stod, I love swedish girls, och när vi fyra svenska tjejer  som hållt ihop sedan Göteborg hoppade ur bilen så sprang dem i princip fram och frågade om vi var svenskar, sedan bar dem mina resväskor överallt och dem pratade och pratade :P, haha, stackars tyskorna, dem är majoritet och jag bor med 2 st i mitt rum. Men dem är inge vidare på engelska må jag säja!

Allt för mig ikväll. Ska verkligen försöka att uppdatera så ofta som jag bara kan!

ha det bra, saknar alla där hemma redan! Och det var sorgligt att säga hej då till mamma =(.


Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Men gud gumman!! Fatta vad avundsjuk jag är på dig <3 lova att uppdatera ofta, lär leva inne på din blogg nu jue! ;) Kommer sakna dej du, fan, du är ju så sköööönt! Kram

2009-06-30 @ 10:33:17
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: emsepemse

Ha det hur kul som helst!!!!!

2009-06-30 @ 13:40:05
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Becca

Hoppas du får det bra nu i det stora landet :)

2009-06-30 @ 17:53:07
Postat av: elina

Åhh, det låter som du haft en bra start! Men du - inget illa om tyskar nu xD haha Ska bli spännande och höra vidare om hur du har det :D

2009-07-01 @ 23:17:50
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Frida

ååh kan inte fatta att du är där nu! :D är så himla avundsjuk. ha det så bra nu :) puss

2009-07-02 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback