Torsdag

Hej

Idag har jag jobbat en ganska lång dag, men tiden går fort, just nu sover bebisen och min värdmamma lagar mat, jag är vrååålhungrig, testade att äta en burrito innan, inte riktigt min grej, det är ju typ kött och ris i ett bröd? haha, men jag testade ialf :).

Annars vet jag inte vad som händer, regnar faktiskt nu igen, var fint innan idag, men nu öser det ner. Hur är vädret i sverige? Allt är så stort och mycket här jämfört med Sverige, det är stora bilar,stora hus, stora varuhus, stora städer, stora människor ;) , hur många tv och radio kanaler som helst. Jag har börjat följa en del program såsom true blood, som är en serie om vampyrer och människor med olika egenskaper, typ som heroes, fast bättre :P, sedan följer jag wife swap, det är fruar som byter familj med varandra, tror vi har det i sverige? Fast som sagt är allt extremt, sedan följer jag cake factory ( tror det heter så?) Det är ett program där dem gör världens häftigaste tårtor och kakor, sedan what not to ware, ett modeprogram. jaa, följer nog lite fler program :P, men ändå . Väldigt bra tv faktiskt! =). Radion är grym, finns hur många bra kanaler som helst, där dem spelar club musik och hip hop/Rnb. Japps :)

Vet inte vad jag ska säga mer, nya serier varje dag, men en som verkar bra är när dem dejtar i mörker, haha. :), jaja, inte så intressant att läsa om vad jag tittar på tv men har bloggtorka ;). haha

Ha de bra Sverige

Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback