Solen skiner

Ännu en stekhet dag, jag börjar inte förrens klockan 16 idag och klockan är bara 14.10 så det är skönt, legat ute en stund i solen, men det är för hett, det går inte riktigt beskriva värmen här, jag menar, det är ju lika varmt i spanien och dem länderna just nu, bara det att det är en annorlunda värme, typ klibbig? usch. :), fast klaga ska jag inte , för jag håller min bränna rätt bra, så det är alltid något.

Ikväll har jag bestämt mig för att gå en långrunda tillsammans med min värdmamma och bebisen. Ska bli skönt, försöker faktiskt röra på mig varje dag, det som är det jobbiga här är att allt är så sjukt gott, det finns muffins i alla dess smaker, munkar, choklad, glass, pizza aah! Men som tur är så tycker jag inte om godiset spec mycket, så väntar på att mamma ska skicka ner godis till mig, :) ,  haha

Också fixat banken och det nu, så jag har ett eget konto med pengarna jag tjänar från aupair lönen. Känns bra, det tråkiga är att kortet kommer om ett par dagar :P, så har typ 10 dollar just nu, men har ju det svenska kortet så det är lugnt ändå.

jahopp, annars inget nytt från andra sidan jorden ?

pusspuss Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback