New york

okej, just nu händer det inte jättemycket grejjer i mitt liv, jag var med min värdmamma på manhattan igår, hon tränade pilates där och jag gick runt med bebisen. Jag satte mig på starbucks och tog en kaffe för 1 dollar och 55 cents tror jag ;). haha, Sedan gick vi på en slags marknad, eller aah det är fruktstånd mitt på öppna torget i new york, så vi köpte en massa färska frukter och bär.
 
Tina ska som sagt ha bebis vilken sekund som helst, så jag går runt här och väntar på att lillan ska komma, kan inte fatta att Tina honey, ska bli en söt liten mamma =), önskar att jag var hemma bara :(.

Imorgon jobbar jag mellan 10am - 5 pm, tror jag ska gå en sväng med bebben, idag gick vi till parken vid kl 1, jag trodde det var det perfekta sommarvädret, men oj vad fel jag hade, termometern visade 90 F, alltså ungefär 33 grader C, och luftfuktigheten var 74 % tror jag, höll på att dö, så vi fick vända efter halva vägen.
jag som ville gunga ;). haha

Annars vet jag inte vad som händer, vi ska ha möte på ett fik, alla au pairer torsdag kväll, så det ska bli trevligt trevligt, snart kommer förhoppningsvis min kamera som min snälla mamma köpt och skickat ner till mig, då ska jag verkligen fota allting och lägga upp, :)

Ha det bra & sov så gott.

Puss&kraam <3

Kommentarer
Postat av: ebba.

hej jag är avundsjuk till tusen. :|

2009-07-30 @ 00:24:37
URL: http://ebbahjorts.blogg.se/
Postat av: ebba.

plus! är det fint där? ;$

2009-07-30 @ 00:24:51
URL: http://ebbahjorts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback