New York City!

Världens mest coola stad, absolut, idag har vi vart på manhattan och jag har sett så sjukt mycket saker t.ex

- Vart Sarah Jessica Parker bor och brukar shoppa!
- Coyote ugly, klubben där filmen spelades in!
- Frihetsgudinnan!
- Stället där samantha har sin lägenhet i sex and the city!
- Stället där Harry och Sally sitter och fikar i filmen!
-Projekt runaways inspelningsbyggnad!
- empire state building!
- vart olsen tvillingarna bott!
- vart på forever 21 och victoria secret!
- Vart på staten island, manhattan och long island.!
- Besökt China-town ;)


Ja, listan kan göras ännu längre, allt är så häftigt, det bor verkligen alla kändisar här! så häftigt:).  Jag är bara väldigt trött just nu, klockan är 05.10 i sverige och här är den bara 23.00. Ååh, jag måste lägga in alla bilder jag har tagit idag på alla höghus och vägar! :). Så sjukt häftigt, jag tror ingen kan fatta hur häftigt det egentligen är!

ååh, jag har säkert glömt massa saker, för allt har verkligen varit helt underbart häftigt idag och jag vill bara meddela att klackskorna i denna stad är betydligt högre än 12-13 cm :P, här talar vi höööööga klackskor!

Imorgon kommer jag till min host family, ska försöka ladda upp alla bilder så ni får se hur jag har det :)


Pusss & sov så gott!
<3

Han som var vår guide sa att kändisarna går på manhattan som vanliga new york bor, så jag ska hålla uts

Kommentarer
Postat av: emsepemse

ååååååååh jag vill med dit.!!! Höga klackar I loove. hahahah..



Jag ska till britney spears om tio dagar. Pussy cat dolls som förband, kan det blir bättre??



Hoppas att du kommer trvias bra med din familj.!!

2009-07-03 @ 08:07:23
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Daria

ååh gumman vad roligt !!

är glad för din skull. se till att se ngra kändisar nu dåå ;) puss...

2009-07-03 @ 10:40:15
URL: http://dariaa.blogg.se/
Postat av: Annie

du verkar ha det så sjkt bra och jag ÄR avundsjuk! Så himla typiskt dej att kolla in klackarna, hah :) rocka fett nu!!!

2009-07-03 @ 11:33:52
Postat av: miich

åhhh vad härligt!!!! håller med annie ROCKA FETT ;)

2009-07-03 @ 12:37:35
Postat av: svaan

oh du verkar ju ha det huuuuur bra som helst juu! Galet vaa avundsjuk jag äär! Oh du måste lägga upp massa bilder så man kan bli ännu mer avundsjuk. haha! Puss på dig

2009-07-03 @ 13:19:10
Postat av: Julia

Bacon!!! Du måste berätta sen med när du mött värdfamiljen. Du verkar ha det jätte bra :D Snart kommer jag :p

2009-07-03 @ 13:25:23
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: MARTINA

hej snuttan ! jag saknar dej redan här hemma räknar med att få komm och hälsa på snart !? mejla mig ! saknar dej !Puss & kärlek

2009-07-03 @ 22:10:47
Postat av: emma

Fast du får ju se världens bästa land så det är lite bättre.

Men jaaaa det är helt sjukt att jag ska få se båda på samma gång.!!

2009-07-04 @ 10:48:52
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: theresia

hej kusin hoppas du har de underbat.. Saknar dig här hemma.. ojjj de va höga klackar de passar dig :)

2009-07-09 @ 14:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback