Nattklubben

Säger bara HALLELUJA till New York uteliv. Vilket röj, centrum kan ju slänga sig i väggen ett antal gånger ;)

Vi tog subway till 14 th street och gick sedan 3 gator och hamnade på 11 th street, där Webster hall låg, när vi kom runt hörnet hörde vi musiken dunka som bara den och limousinerna stod på rad utanför nattklubben. Deras tema denna kväll var cirkus, så det var clowner, folk som gick på styltor, man kunde köpa sockervadd och popcorn och alla servitörer var cirkusklädda, helt sjukt, Allt var så fruktansvärt gryymt! Det fanns flera våningar och etage med olika sorters musik, men hiphop/ rnb slog allt! Herregud, det var verkligen en mäktig klubb..!







Dress Code
Dress to impress - no athletic wear, no sneakers, no hats, no doo rags, no boots (including Timberland); the dress code is strictly enforced. - Hahaha :P

Min kamera på min mobil suger när det är mörkt, så ska se om jag inte kan köpa en kamera här nere så ni kan få se mina riktiga partybilder :P, jag tog massa bilder , men man ser inte spec mkt, så sjukt suurt!


Kommentarer
Postat av: johanna

Oj jävlar becka ! aa det förstår jag att du hade det roligt, det ser riktigt mäktigt ut:)

Hoppas att du har det bra där nere och vi får höras imorgon eller något:)

mamma och åke och wille och pappa och eva och farmor och resten hälsar till dig och vi saknar dig jätte mycket och jag hoppas att jag får komma och hälsa på dig :)

Saknar och Älskar dig <3

2009-07-19 @ 20:45:33
Postat av: Theresia

Shit becka om jag får komma och hälsa på måste du ta mig dit! Ser så himla maffigt ut! Är grymt avensjuk! Saknar dig kusin! Kramkram

2009-07-19 @ 21:38:06
Postat av: Annie

Shit bruttan det ser ju ut som heaven ;) Förstår att centrum och allt var jönköping har att erbjuda kan dra åt skogen, vill vill vill också vara där :) men säg mig, när jag kommer till NYC, då visar väl du alla smultronställen för mej? :) Pussokram!

2009-07-20 @ 12:31:59
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Ellen

shit, häftigt alltså! :D

2009-07-20 @ 12:53:33
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Louise

Wow, verkar jàttehàftigt! Du verkar ha massa skoj, kul att hòra :D Jag màste definitivt till NY nàgon gàng! Saknar dig ocksà!! Konstigt att inte tràffas och prata om allt!

2009-07-20 @ 14:44:27
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Men shit, oj ser sjukt kul ut :O

2009-07-21 @ 12:47:52
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: tina

Fan vad AVUNDSJUK jag blir!!...

Du får ta med mig på en week-end dit när jag klämt ut ungen!! Blir sååå sugen nu!! (Och nej, ingenting verkar vilja titta ut ännu ) ;)

2009-08-03 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback