hey

Hej

Jag vill bara meddela att jag shoppat, shoppat och återigen shoppat :), jag har hittat världens outfit till på lördag, ska se om jag inte kan ta kort så ni får se hur jag ser ut i mitt svarta hår och allt :P, haha.

Allt är relativt billigt här, jag var så nära att köpa mina drömskor, ett par bruna, med guld på från guess, dem kostade bara 70 dollar, det är typ 500 svenska, men dem satt inte spec bra på mig, så det blev inga Guess :(. Men jag köpte ett par jättefina svarta skor, tror dem är lika höga som dem jag har hemma, ska försöka ta bilder så ni får se där hemma !

annars går dagarna rätt fort här, vi gör inte spec mycket, för det är så sjukt varmt ute :).

Men jag hoppas ni alla mår bra där hemma, ni måste uppdatera mig om allt !! :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: elina

Ahh, låter verkligen HUR KUL SOM HELST :D hihi! fortsätt njut :D

2009-07-10 @ 02:04:03
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: thereia

hihihi fortsätt att ha de bra gumman..jag trodde att de va rätt dyrt där nere.. kramar om..

2009-07-10 @ 07:43:00
Postat av: johanna

hej syster:)

Det låter ju som en dröm becka:) Nu blir jag åter igen avundsjuk hehe.

VI här hemma har ett as dåligt väder här nere, det är regnkaos och det åskar varje dag så jag hoppas ni har det bättre där nere.

Vi saknar jätte mycket efter dig och nu ska vi äta jordgubbar, glass och kladdkaka.

Vi älskar dig och hörs imorgon:)<3

2009-07-10 @ 11:42:39
Postat av: Annie

Det låter helt perfekt Becka :D Du måste ju ta massa foton, vill ju se hur allt är!!

Här hemma är det regn, grått och åska till och från. Inte liak kul som du har de antar ja, hehe...



Lev livet !

2009-07-10 @ 12:08:43
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, ta kort! Vi vill se? Och vadå svart hår? :O Förresten, ringde du innan? KRAM

2009-07-10 @ 12:57:18
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback