Hello

Nu sitter jag här, det är cirka 30-35 grader och strålande sol, surt bara att man jobbar, Har väl fått en del färg sen jag kom och om det är fint väder imorgon ska jag ligga och pressa hela dagen lång! annars vet jag inte vad kvällen har att erbjuda, jag och emma funderar på att dra en chillkväll med allt vad det innebär - Godis, choklad och skräckfilmer. Imorgon drar hon som sagt hem till Irland. Vet inte hur det kommer bli utan henne, men förhoppningsvis hälsar jag på henne snart och när hon berättar för mig om deras crazy partyn från morgon till kväll, dag efter dag så blir jag både rädd och nyfiken. Haha..

Annars går allt bra här på andra sidan atlanten. Vem vet, kanske blir de en fest i NY, kanske inte. Uppdateringen imorgon får förklara vad jag gjorde :P

Så, är det några spec bilder eller information som ni vill att jag ska skriva om? Be mig!

Puss & kram allihop <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter underbart becka och som jag sa innan , du har det ehlt underbart och vi kommer att uppdatera allt som händer här hemma jag lovar :)

Älskar dig syrran<3

2009-07-18 @ 22:27:25
Postat av: johanna

Det låter underbart becka och som jag sa innan , du har det helt underbart och vi kommer att uppdatera allt som händer här hemma jag lovar :)

Älskar dig syrran<3

2009-07-18 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback