helgen

igår var det party för fulla muggar, herregud vad jag dansade och skuttade omkring i mina högklackade skor ;). Det var huur kul som helst ! Vi började kvällen, jag och två grabbar, en tysk och en mexikanare som också är au pairer vi gick till en pub, tog en öl och sedan drog vi till en nattklubb bara 100 m från mig , vilket jag ÄLSKADE, perfekt klubb, med goa människor, nära huset :)
nattklubben stängde vid 3, så då gick vi dem 10 minuterna som det tar att gå till Bronx och efterfestade med några Irländare på en annan nattklubb, tror den kallas efterfesten eller något , sjukt kul! alltså ännu en lyckad kväll i Amerika :)

Annars idag har det inte hänt mycket, jag har glott på tv:n nästa hela dagen, pratat med pappa o.s.v
Nehepp, dags för mig att sova, saknar er alla där hemma!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback