Hej

allt är bra, igår firade vi Usa:s nationaldag genom att åka in till New york city och kolla på fyrverkerier, tyvärr hade jag ingen laddare till min kamera så fick inte några bildder, men jagh ska lägga in dem jag har tagit hittils :)

Frukosten på skolan, det fanns rosa, blåa,gula & lila flingor ;) haha

skolan jag gick på, utanför så spelade en massa barn lacrosse ;)


 Regn, regn , regn på manhattan


 Så här såg alla gator ut och det var högre och högre byggnader ju mer man tittade ;P

 Trafiken, med alla taxi bilarna ;)
 alla höghus ligger i princip på varandra och vi körde runt i timmar på manhattan, men kom aldrig ut ;) haha...


 Frihetsgudinnan, sjukt dålig bild bara, måste köpa en ny kamera här nere!


Så, dessa bilder får räcka för idag, jag lovar, ni ska få se MASSA bilder :).

Ha de superduper!
Pussss


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas att du får det hur bra som helst där borta! :)

2009-07-05 @ 18:16:20
URL: http://sophiaranta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, vad kul! Är så glad för din skull <3 förresten, försök att ringa mig igen! nu lovar jag att svara! :P pusspuss <3

2009-07-05 @ 19:30:25
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: johanna

hej becka:)

Nu har jag precis kommit hem från spanien och har haft det jätte bra, vi kom fyra i cupen så det var jätte bra:) det låter som du har det helt underbart där nere och jag saknar dig redan hur mycket som helst. Jag blir väldigt avundsjuk på att du har fått se alla de där coola grejerna som där samatha bodde och där carrie gick. Jag har köpt en jättefin väska i spanien, en lois vitton väska med diamanter och en matchande plånbok till. Becka jag vill bara säga att jag saknar dig jätte mycket redan och vet inte hur jag ska klara mig men jag måste:(

Älskar dig syster enormt <3

2009-07-05 @ 20:50:27
Postat av: Miich

vad härligt du har det! tycker jag du är värd hehe :) hoppas du hann få mitt sms innan du åkte haha...dom flingorna är jättegoda juh haha TRIX<3<3<3

2009-07-07 @ 12:05:08
Postat av: theresia

hjälp kan inte fatta att du är i new york.. så grymt kul. jag hoppas verkligen att jag får komma och hälsa på och se så du har de bra.. snälla mejla mig.. Puss och kram din kusin vitamin <3

2009-07-09 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback