Hej sverige

Ville bara meddela att jag nu kommit fram till min familj, jag har det jättebra och dem är hur gulliga som helst.! jag bor i en egen lägenhet i källaren med sovrum, vardagsrum, kök och toalett. allt är jättebra och jag tror verkligen att jag kommer att trivas. Men alla i Sverige, ni måste uppdatera mig vad som händer :P ? Själv ska vi ha barbeque här i dag för att fira deras nationaldag, så det blir mysigt.


Jahopp, vad mer kan jag säga ? måste köpa en speciell adapter för att ladda alla elektronikprylar som jag har, eftersom dem har konstiga eluttag :P , intressant? I know, hehe

Just de, bilder kommer, men som sagt ska försöka få tag i en adapter, så ska jag bomba er med bilder sen ;).

ha de bra alla och glöm inte , uppdatera mig om er och sverige ;)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback