Hej

Precis varit ute och gått med bebisen, powerwalk med barnvagn är inte lätt, sjukt jobbigt, men det som är kul är att titta på alla stora, fina och häftiga hus som finns i området. Men mina värdföräldrar funderar på att flytta, isåfall skulle vi flytta till en annan stad bara 15-20 min bort, till ett nyare och större hus. Jag vet dock inte riktigt om det blir när jag bor här eller senare, vore faktiskt rätt kul att flytta, om det bara är ett bra område. har precis upptäckt att det finns en nattklubb endast några gator ifrån mig. får se om jag inte tar och testar den någon dag, bara för att :P.

Annars har jag inte gjort mer idag är att varit och handlat, vi har handlat mat. Just de, ni vet dom korvarna som dem äter i en prinsessas dagbok?, ni vet dom med senap på som är på en pinne och som hon och drottningen testar när dem är ute och åker bil, precis innan dem krockar med spårvagnen ? Sådana köpte vi idag och jag ska ta och testa dem någon dag framöver ;). Hahaha.

jag vet att jag inte lägger ut en massa bilder, men idag har inget kul hänt, väntar på att emma ska skicka lite bilder från sin kamera :)

ha de bra sverige!

PussPusss

Kommentarer
Postat av: martina

skönt att allt är bra. vi saknar dej

2009-07-21 @ 09:29:01
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: theresia

miss you...

2009-07-21 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback