Hej

Hur har ni det hemma i Sverige? Här skiner solen och det är för varmt för att gå ut, AC:n är på för fullt, men man dör av värmeslag :P. Haha. Idag är det fredag, vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska testa en ny klubb i New York eller om vi ska gå på bio. Jag vet inte om jag är spec sugen på att festa ikväll ?. Imorgon ska vi ialf äta en avskedsmiddag för Emma. Hon åker hem på söndag. Vet inte hur det kommer bli, för vi har verkligen skitkul ihop. Jag har lovat henne att jag ska komma till Irland och hon har lovat att komma till Sverige, alltid något!

aja, jag försöker lägga in massa bilder men min dator är så fruktansvärt seg., Ska se om jag inte kan uppdatera datorn, förhoppningsvis går det bättre då & ni får se mer bilder.,

Saknar er alla hemma i Sweden!!!!


PUSSS


Kommentarer
Postat av: Mikaela

saknar dig också men är glad att du har det bra!

2009-07-17 @ 18:19:36
Postat av: Annie

Hej snyggo :) Festen blev igen direkt fest, men grill-mys-party :P Jättemånga bangade i sista minut men vi som var här hade HUR KUL SOM HELST! ;) Ganska, eller jävligt sjuk kväll och natt... Hur är det själv? Pusss

2009-07-17 @ 20:10:32
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: martina

u vet jag saknar dej, varje blogginlägg jag skriver kommer en hälsning till dig, jag uppdaterar dig om allt. du fpr söga till om du vill veta ngt speciellt ;) !PUSSSSS ÄLSKLING

2009-07-18 @ 11:41:23
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: ellen

du verkar ha det riktigt bra :) och jaa, det går bra med jobbet, det är ganska gött att gå runt o plocka lite ;)

åh, då har du en anledning att åka till irland sen, där är det riktigt fint ska du veta :D

ha det bäst !

2009-07-18 @ 12:58:49
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: johanna

Saknar dig becka as mycket :) Här hemma har vi ett piss väder, så du har väldigt tur:)

Älskar dig <3

2009-07-18 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback