Hej

igår var jag ute för första gången i New york, vi var på en cool bar med massa roliga och trevliga amerikaner, vi drack olika drinkar, öl och cider, så idag mår jag inte spec bra! Jag hade dock en väldigt rolig kväll och vi gjorde knappt åt ett öre för drinkarna kom flygande mot oss ;). haha.

Idag gjorde jag och emma amerikanska pannkakor till frukost och sedan låg vi ute en stund i solen. Jag är så fruktansvärt trött och seg..! jag vet att jag är sämst i världen på att ta bilder och lägga ut dem här på bloggen, men jag ska försöka se om jag inte kan ladda in dem lite senare.

Kul att det är så många som följer min blogg! :)

Hepp, nu blir det ut i solen igen, ha det bra.. ( Mamma, försökte ringa men du var och fiskade (?) Hahaha, så testar en annan dag, ha det bra på legoland! :)


Pussss

Kommentarer
Postat av: Martina

haha jag vet mamma&susanne var och fiskade i sex timmar xD! du vet att jag mer än gärna kommer och hälsar på, när somhelst bara det finns pengar. Du ska veta att ´vi verkligen tänker på dig här hemma och vi saknar dig allihop. Puss snuttan <3

2009-07-12 @ 21:20:02
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: annie

Vem hallå Becka, vem vill inte följa din blogg just nu :P? sola åt mej mej, här hemma är de pissväder! imon ska ja ha grillfest här hemma och sjukt surt att du inte är hemma och kan komma, får bli nästa sommar ;) Puss!

2009-07-12 @ 23:10:15
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: theresia

hej vännen.. va kul att du hade de bra när du va ute..hoppas att ölen va goda.. klart att drinkarna bara flyger.. så snygg som min kusin är så får hon passa sig ;) kramar om

2009-07-13 @ 20:02:45
Postat av: Anonym

hur kom du in på klubbarna? har du fake-id?



2009-07-13 @ 21:40:06
Postat av: ellen

tjena tjejen :D du verkar verkligen leva livet! fortsätt med det o ha det bäst :D din svarta kuvertväska ligger i säkert förvar i mitt rum ... x) puss!

2009-07-14 @ 09:39:52
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Jasmine♥

Hej! :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-14 @ 11:14:26
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas du har det fantastiskt underbart bra :)

2009-07-14 @ 20:59:27
URL: http://linamodin.blogg.se/
Postat av: johanna

hej becka :)

mamma ville att jag skulle skriva till dig att hon saknar dig och att hon älskar dig jätte mycket, det gör vi alla:) Låter som en jätt lyckad dag becka och just nu är jag hos canga och dom eftersom mamma och åke och wille är på legoland så då bor jag här:)Du får ringa en dag becka så får vi prata lite :)

Saknar dig och älskar dig syster min<3

2009-07-15 @ 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback