Hej

Idag har det varit lite konstigt väder faktiskt, det har regnat ena minuten och andra minuten hur vaermt dom helst! Idag var min första riktiga arbetsdag och det gick hur bra som helst. Jag har hjälp av en vän till familjen jag bor hos, Emma, hon är från Irland och är lika gammal som jag. Idag gick vi och åt glassen som vi ätit varje dag de närmaste dagarna :P, den är så sjukt good! Jag tar alltid kakmix och jordnöt/chokladsås smak ;) nyttigt, i know! Haha.

annars är allt jättebra här, i helgen ska vi gå ut och partaja loss , så det blir aset kul!

Ha de bra allihopa

pusss

Kommentarer
Postat av: elina och jenny

äter du Ben&Jerrys? :D

2009-07-08 @ 18:33:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: johanna

Om det är ben&jerrys glass blir jag avundsjuk:)

Mamma och hela familjen saknar dig jätte mycket här hemma och idag har vi varit och kollat på ice age 3, den var faktist jätte rolig och han som du kan härma aa du skulle hört han men du kommer säkert att se den där nere men hoppas att ni får det roligt när ni ska gå ut men det tror jag att ni kommer att få men becka vi hörs på telefon snart hoppas jag och vi älskar dig<3

2009-07-09 @ 00:14:50
Postat av: challe

hahaha fan va svårt o fatta irländsk accent? :P

2009-07-10 @ 01:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback