Heej

Igår, träffade jag två tyska au pairer från samma område som jag bor i. Vi åt glass och snackade , dem verkade verkligen jättesnälla. Idag ska jag nog träffa några andra au pairer, vet inte rikitgt vad planerna blir, antingen blir det lite party och ev besöka en pub :P, annars blir det nog lugnt, får se vad som händer :P,

Nästa vecka ska vi ha au pair mötet, där träffas allla au pairer från samma område, det ska bli så spännande, och jag tror att det finns en svenska med . Hoppas, i början ville jag inte träffa några svenskar, för att lära mig engelska bättre, men nu kan jag knappt vänta till jag får snacka svenska igen!! :)

pratade precis med mamma, inget nytt i Jönköping, Sverige enligt henne. Stämmer detta ? ;P

ha det bäst!!

Puuss

Kommentarer
Postat av: Annie

Japp snygging det stämmer, inget nytt alls i sweden. Det regnar och åskar mest hela dagarna och idag brände jag handen i frityren på jobbet, jobbigt kan jag säga dej ;) Hur leker livet i USA? Är det som du förväntade dej? Massa kraaam!

2009-07-26 @ 23:49:19
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback