Halloj

Idag har det regnat, första gången sedan jag kom till Usa, som tur var, hann jag gå en promenad med bebben innnan regnet fortsatte, eftersom jag var ledig igår och jobbar mellan 16-20 imorgon har denna dagen varit lång, jobbat 10 timmar, fast min värdmamma var med mig hela dagen och lärde mig lite saker som kan vara bra att veta. Imorgon åker vi till baby "R" us, för att köpa lite roliga bebisleksaker.

precis ätit kvällsmat, jättegod lasagne, det var som rullar man åt. Jättesmarrigt.!
Annars händer inte mycket, väntar fortfarande på att något kul ska hända så jag kan ta lite bilder, tror inte ni vill ha bilder på regn och rusk :P, gissar att det finns mycket av det i Sverige redan ? hehe.

Ha de bra!
SAKNAR! <3

Pussspuss

Kommentarer
Postat av: åke

hej vi skickar godis på lördag. vill ha en kamera med 10,2 megapitzlar?om du vill ha någon bok?din student bok har kommit men den är för tung att skicka mvh åke

2009-07-22 @ 13:03:51
Postat av: Sandra

hej babe låter som att du har de as kul=)du va så söt i svart hår vännen=)o du måste babar berätta hur dom där korvarna smakade sen.vi saknar dig,många kramar=)

2009-07-22 @ 15:39:44
Postat av: rebecka

Hej Åke, köp en billig kamera! Någon som fungerar bara, glöm inte att skicka sladdarna till den bara. och köp inte ett nytt minneskort utan se om ni kan ta minneskortet från min gamla kamera! / kraaam

2009-07-22 @ 20:06:16
Postat av: Ellen

regn och rusk har vi nog av här, ja... :S

ser fram emot fler bilder! :) ha det bäst :*

2009-07-22 @ 21:03:05
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback