Drömhuset!

Okej, idag var vi och tittade på ett hus, herregud säger jag bara! Det låg vid en sjö, det var ett modernt gult hus, med 4 våningar tror jag och håll i er, DET FANNS EN HISS! . haha, allt var i vitt och ljusa färger, det var loft över köket och allt var öppet, det var 5 badrum tror jag och vet inte hur många rum, men det var verkligen fantastiskt, det finaaste huset jag någonsin sett.. Men utgångspriset var 1.5 miljoner dollar :P, ca 10 miljoner svenska + alla extra taxor man måste betala här, tror huset blir ungefär 12 miljoner svenska. Det var lite väl mycket för min värdfamilj ;) haha, men kul var det ialf och det var verkligen ett underbart hus, med perfekt läge, de hade också engelska trädgårdar. Aah herregud!

haha, det var kul att titta, jag tror dock inte att min värdfamilj kommer att flytta under tiden jag är här. Men jag hade ju inte sagt nej till det huset ;). haha

Nehepp, nu ska jag titta på " so you think you can dance",

PussPuss

Kommentarer
Postat av: johanna

Tjena syster!

Nu är jag hemma från norrland och saknar dig jätte mycket.

Det låter jätte bra och tänk vad roligt om du får flytta till det drömhuset:)

Saknar dig och älskar dig <3

2009-07-30 @ 12:59:29
Postat av: Jenny

Tack för din kommentar! skype snart? saknar dig! Kraaam

2009-07-30 @ 17:00:48
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: johanna

hej syster igen!

Ligger i sängen just nu och kan inte sova så tänkte att jag skulle skriva till dig igen:)

Väntar på att du ska ringa för har massa att berätta:)

Idag frågade jag wille om han hade saknat mig, aa va tror du att han sa: jaa men jag saknar becka mer :)

Alla här hemma tänker på dig varje minut och vill jätte gärna komma ner till dig för vill ju träffa dig!

Har vart hos frisören idag och jag vet att jag sa att jag skulle låta det växa ut men jag orkade inte så idag klippte jag pasch och ska färga håret mörk brunt igen, wille tog rosa och blå färg i håret:)

hoppas att allt är bra där nere och jag saknar dig och vädret här hemma är jätte dåligt men i norrland hade vi jätte fint väder och vi badade i en älv och åt våfflor på dundret(ett berg) klockan halv ett på natten och det var ju något som man ine hade gjort innan.

Resan var jätte bra och har haft sjukt roligt och det låter som du också har vilket jag tror:)

Ne nu får jag försöka att sova nu men ha det så bra nu becka och vi saknar dig och älskar dig här hemma :)<3<3<3

2009-07-30 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback