Bilder

Äntligen lite bilder ;) vad sägs om det va? :)

 Mitt lilla söta kök ;) haha, som sagt, jag bor i en egen lägenhet i deras källare, där jag har ett sovrum, ett vardagsrum med tv och en toalett med dusch, så allt är prima, det svåra är att ta bilder med min mobil kamera, för jag ska köpa en ny kamera här,men ska försöka visa er ett par bilder ändå..


 min egna ingång, där jag också har ett litet bord och två stolar ;). som ni kan se har jag nu färgat håret svart!! ;)

 Huset där jag bor :)

Okej, datan är hel konstig,

 Manhattan ;)

 Gatan utanför mitt hus, som har allt jag behöver, klädaffärer, mataffärer, glassbar, parker, baseboll m.m ;)

 Denna bild kanske ser lite konstig ut, men det är faktiskt ett shoppingparadis, här var vi igår och där finns 300 av världens mest kända märken såsom Gucci, Prada, D&G, DKNY, Fendi, puma, nike, armani, Ralph Lauren, Maxmara, French connection, Banana republic, Guess, Tommy Hilfiger, Ja alltså 300 olika! Helt sjukt bra och jag kom hem rätt mycket fattigare, men det var så värt det!!!

 Denna bild får avsluta detta inlägget, och trycket på tröjan är så sant så sant!!!

I <3 New York


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan gumsingen.jag saknar dig.det är jätte roligt att du har det bra,och trivs med din familj.vi har haft det jätte bra i legoland.vi har åkt kollorado båtar,flumrider med indianbåtar.mmmm.william har storm trivts.men han saknar sin syster.fråga familjen om jag får ringa?puss puss älskar dig så mycke mamma

2009-07-16 @ 10:32:30
Postat av: theresia

hej beckis.. guu va fin du va på bilden.. spg musigt ut med köket och huset va jue jättefint.. miss you.. puss och kram

2009-07-16 @ 11:06:09
Postat av: martina

looking good ;) förstår att du har det bra ! Nästa vecka drar jag med din syster till norrland :) du vet att jag saknar och tänker på dg, btw sjukt snygg är du ;)<3

2009-07-16 @ 14:40:41
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: ponyy

haha, hallo becks :)

jag följer din blogg asbra nu faktiskt, jag som egentligen hatar bloggar:) haha. men skön va gött du ser ut och ha det, och du vet vad jag tycker om dig i svart hår..niice!

en utekväll i stora äpplet va som en fredag på centan elle? haha. hoppas du har de bra, pusspuss

2009-07-16 @ 19:42:33
Postat av: Miich

hoooot maaammaaa me like u in black hair ;);) assnyggt! fan vilket underbart liv du lever just nu. Fettnice!! ha det bra puss

2009-07-16 @ 22:50:42
Postat av: emma

hahaha ja det avsnittet är as roligt!!

2009-07-17 @ 12:02:32
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej syrran!

Du är vekligen jätte snygg i ditt svarta hår och me like skorna:)

Sitter hos pappa nu och tittar på sex and the city och har kollat på kort på dig och mig.

Pappa och eva hälsar till dig och en riktigt snygg tröja får jag säga och alla de där butikerna, aa jag säger bara att du lever i himelriket syrran:) Nu åker jag på onsdag men hoppas att vi pratar innan jag åker för det finns ingen täckning där uppe :)

Saknar dig jätte mycket och Älskar dig<3

2009-07-18 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback