Miami!!

Imorgon drar vi, fyfan vilken bra planering vi gjorde, det blev nämligen snöoväder inatt och på bara ett par timmar var allt inställt och det var ca 3 dm snö, fatta 3 DECIMETER! Idag är det mesta dock plogat, men man fick ju plumsa, och Elin, en svensk tjej var hos mig, vi drack glögg och snackade skit, helt underbart, vi skulle gå och käka pizza, men gissa vem som äger typ 10-15 par skor men inte har ett enda par varma vinterskor? Självklart fick jag plumsa i klackar, hahaha ;). dock var det stövlar med klack men ändå. Måste hitta ett par varma kängor typ..

Aja, så imorgon lämnar vi det iskalla New york för soliga Florida, har inte bestämt mig för om datorn hänger med eller inte, har ju internet på rummet, så de skulle ju va kul att uppdatera lite mellan alla drinkar och solandet ;) haha, men jag ska fundera..

Nu är Louise hemma i sverige, hoppas du har det bra och krama alla från mig också är du snäll :)


Nehepp, åter till packande som jag förövrigt tycker är skitsvårt.!

Ta hand om er
Pusss

Kommentarer
Postat av: martina

God jul becka, konstigt att fira jul utan dig.

Saknar och älskar dej

2009-12-24 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback