MIAMI

Hej, har updaterar jag fran mitt hotel i south miami. Det har varit valdigt varmt sedan viu kom men molnigt, igar brande jag mig lite dock sa har fatt lite farg i ansiktet ialf.. Vi var ocksa ute igar och hade grymt kul, blev van med bartendern och drack blaa och gula shots :) haha..

Vi aker hem pa sondag :(, men forhoppningsvis kommer solen fram imorgon och pa sondag for vi aker hem pa sondag kvall..

Har val inte mycket mer att saga forutom att Miami rockar FETT , haha

HA EN UNDERBAR JUL :)
pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman!du har det bra har jag hört=)tänkte bara tacka så jätte jättemycket för presenterna till tino.sen tänkte jag kolla om du kunde skicka hem sådanna där påsar man kan spara bröstmjölken i skulle vara jättesnällt.ha det jättebra nu gumman vi tänker på dig här hemma o saknar dig jättemycket. många kramar sandra, daniel & tino

2009-12-27 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback