Hej

Ojoj vad mycket jag har att skriva!

Nu har det gått 10 dagar sedan min mamma, syster och bror kom hit till New york. Dem åkte hem idag och det var verkligen SÅ JÄVLA skönt att se dem igen. Det var 6 månader sedan sist!

Vi har gjort så himla mycket, vi har varit i manhattan ett antal gånger och vi sov även en natt på hotell. Vi har besökt chinatown, little italy,rockafeller center, central park, madison square, times square och vandrat runt på alla miljoner gator som finns här ;). Vi hann också med whiteplains med walmart och target osv. Det var helt underbart att ha dem här..

 vi firade också jul den 13 december :), jag fick massa massa massa julklappar både av min familj men även av min värdfamilj, så sjukt underbart snälla är dem!

Nu väntas jobb i morgon, lördag och måndag, sedan på måndag drar jag och Katharina till MIAMI! Fatta, ska bli så SJUKT kul! :), Miami beach here we come! ;) hehe
Kan inte fatta att vi verkligen åker, resan är bokad och snart ska jag väl börja packa, jag är också ledig fram till 5 januari eftersom min familj här åker till Irland i 2 veckor.. Men det blir nyårsfirande i new york, först tänkte vi stanna över nyår, men tror tusan att yorkan tar miami i fest och nyårsfirande .

Jag hoppas att ni alla har det bra och GRATTIS Sandra, min kusin som fick en liten Tino :), grattis Paulina som fyller år på måndag och GOD JUL ALLIHOPA, ska försöka uppdatera lite mer nu och kanske taar jag med datorn till miami så ni får lite update där också!

Ta hand om er, saknar er alla <3
Pussss

Kommentarer
Postat av: susanne johansson

hejsan min lilla gullstumpa tack för att vi fick komma till USA och hälsa på dej det har varit en fantastisk resa så underbart att träffa dig igen din värdfamilj var verkligen fantastiska,gästvänliga på alla sätt och vis vi har sett så mycket.USA är ett underbart land .Nu har vi bara ett halvår kvar tills vi möts igen.Jag hoppas att du och Katarina verkligen kommer iväg till Miami.Såg på vädret att ni har snöoväder och att alla plan är inställda.Jag vill att du ringer på julafton om du kan hela släkten är här då .Sandras och Daniels gossebarn Tino är helt bedårande söt han var så liten bara skorna vi köpte till honom som vi tyckte var så små var för stora nej nu gumman ska jag och din lille bror titta på adventskalendern vi har kokat skinka idag och Johanna har gjort kola och winernougat jag säger hej då min älskade dotter. Åke och Johanna och William saknar dig med .Vi älskar och saknar dig gullungen min .hälsningar .från mamsingen

2009-12-20 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback